FAQS Coronavirus en Max Health Club

V: Is Max Health Club open?
A: Nee, onze club is gesloten vanaf 15 maart 2020 om 18:00 uur, in ieder geval tot en met maandag 6 april.

V: Kan het ook tot na 7 april duren dat Max Health Club gesloten blijft?
A: Dat ligt volledig buiten onze invloed. Op dit moment is hier nog niets over bekend gemaakt. Max Health Club zal haar leden tijdig via de website en per email informeren over eventuele wijzigingen die op basis van de maatregelen van de overheid plaats zullen vinden. 

V: Ik wil graag thuis trainen om fit te blijven? Hoe doe ik dat?
A: Als lid van Max Health Club proberen we je alle ondersteuning te bieden die je nodig hebt. Houd onze website, uw email en de MywellnessApp in de gaten. Ook sturen we dagelijks onze “Max daily” nieuwsbrief. Hierin vind u allerlei trainingen die u zelf thuis voor die dag kunt doen. U dient zich wel even aan te melden voor de “Max daily”, dat kan via deze link

V: Krijg ik mijn lidmaatschapsgeld terug voor de tijd dat Max Health Club gesloten is?
A: Veel is voor ons nog onduidelijk, we hebben er daarom voor gekozen het abonnementsgeld gewoon even niet te innen totdat er verder duidelijkheid is voor ons.
We hopen 7 april weer op en te gaan en dan met een goede en gepaste oplossing te kunnen komen. We zoeken tijdens de gedwongen sluiting naar alternatieven om u toch tools te kunnen blijven bieden om fit te blijven. We vragen alle leden om begrip voor de huidige situatie.

V: Kan ik mijn Max Health Club lidmaatschap niet gewoon ‘bevriezen’?
A: Nee, deze mogelijkheid bieden we onder de huidige omstandigheden niet. Ook het opschorten van je betalingsverplichting over de periode dat we gesloten zijn, zou desastreuze gevolgen hebben en is niet mogelijk. Max werkt op de achtergrond hard aan een oplossing  om je geduld en loyaliteit te waarderen. Als we begin april weer open zijn zullen we je daar verder over berichten.

V: Kan ik mijn lidmaatschap per direct opzeggen?
A: De huidige situatie is naar onze mening geen geldige reden om je lidmaatschap per direct op te zeggen. In zijn algemeenheid kan een abonnement, na de initieel overeengekomen contractperiode, met inachtneming van de opzegtermijn worden beëindigd.

V: Ik heb een oud voordeligere tarief bij Max, het tarief van voor de verbouwing. Als ik mijn abonnement opzeg wat ga ik betalen als ik weer terug bij Max kom?
A: Iedereen die lid wordt bij Max betaald het huidige abonnementstarief. Als je opzegt en weer opnieuw inschrijft kom je in het huidige abonnementstarief terecht. 

V: Mijn kind heeft een zwemabonnement, hoe zit het daarmee?
A: Het zwemabonnement valt onder de abonnementen van Max Health Club. Hier zijn dan ook dezelfde voorwaarden voor toepasbaar als bij de abonnementen van Max Health Club. 

Become a Member

Als u lid word van Max Health Club kunt u zeven dagen per week komen sporten. Lid worden kan bij Max Health Club op afspraak...

Lees meer

Zwemschool Max

Max Health Club heeft een geheel nieuw zwembad en een nieuw wellness gedeelte. Naast fitness is Max Health Club ...

Lees meer
Meer nieuws
  • Become a member

    Become a member

    Kom langs en ervaar het zelf.

    Maak Afspraak
  • Zwemschool Max

    Zwemschool Max

    We bieden zwemlessen (diplomazwemmen) aan voor kinderen. Er word lesgegeven in kleine groepen. Met individuele instructie en speelse lessen door gekwalificeerde lesgevers. Interesse? 

    Meer info
  • Personal Training

    Personal Training

    Met Personal Training behaal je nu nog sneller je doelstellingen. Bekijk alle mogelijkheden en maak kennis met onze PT'ers!

    Lees meer

Om jou zo goed mogelijk te helpen de juiste informatie te vinden, gebruiken we cookies op deze website. Hiermee kunnen we (soms in samenwerking met derden) jouw internetgedrag volgen. Als je verder gaat op deze website, gaan we er vanuit dat je daar akkoord mee bent. Meer weten? Bekijk onze cookiepagina.